Spoločnosť www.ASData.sk vytvorila po 3 rokoch unikátny nástroj – webovú službu na tvorbu produktovo cielených inzerátov pre akýkoľvek eshop vo svete s názvom www.BlueWinston.com.
Pomocou tohto nástroju vám vieme vytvoriť, spravovať, optimalizovať a retargetovať vaše inzeráty na každý jeden produkt v online obchode!
Čo je to produktová inzercia?
Produktová inzercia sú vlastne reklamy zobrazujúce sa v Google vyhľadávaní (www.google.sk) odkazujúce na konkrétne produkty. Tieto reklamy sa zobrazujú iba výhradne potenciálnym zákazníkom, ktorí hľadali nejaký konkrétny tovar alebo službu, ktorú ponúkate na vašich stránkach online obchodu.
Cieľom takejto reklamy je zacieliť na užšiu skupinu zákazníkov a priviesť ich priamo na produktovu stránku, kde môžu vykonať požadovanú akciu (nákup, registrácia).
Do dnes bolo priam nemožné tvoriť produktovú inzerciu z 2 dôvodov
1. dôvod: konkurenčné nástroje zú za cenu v rádovo 100-kách až 1000-kach EUR mesačne (ako napr.: www.adcore.com)
2. dôvod: manuálna tvorba inzerátov na každý produkt je časovo a technicky nemožná
Aké sú výhody produktovej inzercie?
Zobrazovanie reklám iba zákazníkom, ktorí hľadajú vaše produkty
Produktová inzercia slúži k presnému nasmerovaniu potenciálnych zákazníkov! Zameriava sa na zákazníkov, ktorí hľadajú konkrétne produkty alebo služby v Google vyhľadávaní.
Pokrytie produktovej inzercie
Produktové reklamy sa zobrazujú v Google Search (vyhľadávaní), kde denne vyhľadávajú stránky milióny potenciálnych zákazníkov.
Vždy aktuálne informácie o produkte
Len vďaka BlueWinston.com aplikácií majú reklamy na produkty vždy aktuálne info o cenách, dostupnosti a linkách, kam nasmerovať zákazníkov po kliknutí na reklamu.
NESPRÁVNA vs. SPRÁVNA produktová inzercia
Prečo je manuálna tvorba produktovej inzercie nereálna a potrebujete nástroj?
- každý inzerát potrebuje aspoň 1-2 textové reklamy. Ak si to vynásobite počtom produktov vo vašom eshope (napr. máte v obchode 1000 produktov), tak získate číslo niekde okolo 2000x textových reklám
- každý produkt má vlastnú cenu, ktorá sa môže často meniť a takisto aj skladovú dostupnosť – toto všetko treba sledovať a neustále meniť ceny produktu, či zapínať / vypínať inzeráty na produkty, ktoré už nematé v eshope alebo nemáte skladom
- najväčšou hrozbou sú však klúčové slová a ich optimalizácia. Pomocou www.BlueWinston.com vám systém automaticky vygeneruje vhodné kľúčové slová a vďaka unikátnej funkcii skracovanie produktového názvu tiež získate podnety na nové tvary kľúčových slov a obídete tak aj často známy jav na Slovensku a v Česku známy ako “Low Search Volume” – Nízky objem vyhľadávania, kedy vám Google nepustí reklamnú inzerciu na takýto hľadaný výraz
- optimalizácia kľúčových slov, nastavovanie cenových ponúk, vypínanie nevhodných kľúčových slov, ktoré mali zlé výsledky, či celých reklamných skupín je pri 1000 produktoch a každý z nich by mal aspon 5 kľúčových slov nemožné fyzicky spracovať
Službu www.BlueWinston.com viete aj sami využívať len za 59€/mesiac. Na začiatok však odporúčame využiť profesionálnych PPC špecialistov, ktorí stoja za tvorbou tejto aplikácie z dôvodu maximálneho využitia potenciálnej sily software-u pre vašu produktovú inzerciu.
Ponúkame vám možnosť vytvoriť prvú kampaň úplne zdarma. Každá ďalšia kampaň v cene od 15€ / ks.
Čo všetko dokáže Blue Winston?
- tvorba produktovo cielených inzerátov. Inzeráty budú nasmerované priamo na konkrétne produkty, takže keď niekto hľadá “Macbook pro 15”, tak mu zobrazí inzerát aj s cenou tohto produktu u vás a vstúpi hneď na jeho detail produktu! Takto sa eliminujú odchody ľudí zo stránok a prílev iba naozaj zameraných a správne vysegmentovaných potenciálnych zákazníkov vášho eshopu!
- tvorba produktovo skupinových inzerátov (unikátna funkcia, ktorá vo svete nemá obdoby a napomáha inzercii eshopom na skupiny produktov, ktoré by sa inak nemali ako propagovať). Veľmi dobrý príklad je napríklad skupina produktov: iPhone 6 32GB, iPhone 6 64GB a iPhone 6 128GB. Pomocou tejto špeciálnej kampane vytvoríme inzerciu na kľúčové slovo “iPhone 6“, ktorý bude nasmerovaný na skupinu produktov, kde si už zákazník sám vyberie, či chce 32, 64 alebo 128gb variant tohto modelu.
- tvorba remarketingových kampaní na produktové inzeráty. Z pohľadu optimalizácie produktovej inzercie a tak získania ešte lepších výsledkov a ceľkovej výkonnosti kampane je nasadenie remarektingových kampaní. Základom je zobrazovať iné textové reklamy v iných cenových ponukách za zobrazenie inzerátu pre ľudí, ktorí už v minulosti na vašich stránkach boli alebo dokonca aj nakúpili. Takíto zákazníci majú vyššiu pravdepodobnosť opätovnej konverzie a tak upravená inzercia pre vybraných klientov eshopu je zaručenou formou úspechu.
- tvorba špeciálneho data feedu pre dynamický remarketing produktov v sieti Google Display a tak zobrazovať vašim klientom reklamy s obrázkom a cenou produktu, ktorý si v minulosti u vás pozeral. V dnešnej dobe je trend, že vyše 70% návštevníkov zo stránky eshopu odíde z viacerých dôvodov. Či už si potrebujú spraviť prieskum aj o iných predávajúcich alebo mali pracovné, či súkromné povinnosti, ktoré spôsobili odídenie (zavretie stránky). Takéhoto zákazníka a financie, ktoré boli spotrebované na inzerciu treba znova retargetovať a teda doslova “naháňať” po internete a webových stránkach. Vieme vám tvoriť plne automatickú bannerovú reklamu, ktorá sa bude zobrazovať týmto zákazníkom s produktovou ponukou, ktoré zhliadli na vašom eshope zo zámerom dokončenie objednávky, resp. navrátenie späť na vaše stránky eshopu.
- optimalizovať kampane tvorené cez BlueWinston.com a automaticky nastavovať cenu za kliknutie pre každé jedno kľúčové slovo zvlášť
- nastaviť adwords skripty pre automatickú správu kampaní a procesov
Toto všetko vám ponúka spolupráca ASData.sk + BlueWinston.com a za pomoci našich PPC špecialistov vám garantujeme maximálne využitie týchto funkcií pre potreby vášho online biznisu.
Neváhajte a kontaktujte nás:
ASData group, s.r.o.
Ing. Štefan Chochláč
+421 (0) 903 434 587
chochlac@asdata.sk
www.asdata.sk
www.bluewinston.com